پروژه حسابداری شرکت مخابرات استان کرمانشاه

پروژه حسابداری شرکت مخابرات استان کرمانشاه

پروژه حسابداری  شرکت مخابرات استان کرمانشاه

عنوان تحقیق: پروژه حسابداری شرکت مخابرات استان کرمانشاه

تعداذ صفحات:  36 صفحه.

نوع فایل: WORD  وورد .

 

بخشی از متن این فایل بدین شرح است :

 

پروژه حسابداری مخابرات استان کرمانشاه قابل تغییر برای ادارات مخابرات کل کشور 

فهرست مظالب 

فهرست عناوین

 

تاریخچه شرکت مخابرات کرمانشاه   5

وضعيت موجود مخابرات استان :        5

طرح جامع مشترکین  6

چارت سازمانی:           10

بخش بررسی حسابها    12

فرم های مربوط به بررسی حسابها      14

1- فرم اعلام بدهی :  14

2- فرم اعلام طلب :   14

3- فرم استرداد سپرده حسن انجام کار :       14

4- فرم اعلام مطالبات پیمانکار به سازمان تأمین اجتماعی :   15

5- فرم به اداره دارایی :        15

6- فرم ناخالص کسورات بیمه :          15

ورود کالا به انبار :       16

فلوچارت انبارداری :  17

برگشت کالا به انبار :   19

خروج کالا از انیار      23

خرید:  27

فرض 1 ب ـ ترک مناقصه :    30

فرض 2- معاملات کمتر از 000/000/70 ریال       30

ورود کالا از خارج استان به صورت عدل بندی/ بارنامه ای 33

سایر مراحل به شرح سیستم دریافت کالا        33

کنترل های داخلی     35

کنترل در کاردکس    35

کنترلی که کارشناس فنی انجام می دهد      35

حواله انبار       36

 

 

بخش هایی از متن :

تاریخچه شرکت مخابرات کرمانشاه

نصب و راه اندازي اولين مركز تلفن استان به سال 1320 بر مي گردد در آن سال يك مركز مغناطيسي با تعداد اندكي شماره فعال در شهر كرمانشاه راه اندازي گرديد كه قادر بود تنها از سه مسير با استفاده از خطوط فيزيكي با استان هاي تهران و مركزي و كشور عراق ارتباط برقرار كند .

در سال 1341 اولين مركز خودكار شهري در كرمانشاه راه اندازي شد كه تا سال 1351 يعني حدود 10 سال   فاقد كد بين شهري و امكان ارتباط مستقيم با ديگر نقاط كشور بود  .

براساس آخرين آمار ها تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي مخابرات استان كرمانشاه شامل 2 مركز خودكار

...

ورود کالا به انبار :

شرح عملیات :

  1. انبار کالای رسیده را دریافت و مسئول انبار دستور بررسی را صادر می کند.
  2. انباردار پس از بررسی مدارک شامل (درخواست خرید، فاکتور فروش، و تطبیق کالای تحویلی و فاکتور و ... ) نسبت به تخلیه و تحویل کالا اقدام می کند.
  3. انباردار کالا را شمارش و کنترل کرده و مغایرتها را شامل کسری و اضافی روی برگ عدلبندی یا برگه ارسال کالا قید می نماید.
  4. در خریدهای استان چنانچه ارزش کالا بیش از یک میلیون ریال باشد پس از تحویل کالا به متقاضی کالا اعلام و پس از حضور نماینده متقاضی در انبار بررسی تأئید فنی صورت می پذیرد.
  5. فرم تأئید فنی با حضور نماینده متقاضی کالا در دو نسخه تکمیل می گردد.
  6. انباردار پس از تأئید فنی کالا (در صورت نیاز) رسید انباردار را در 5 برگ تنظیم و به همراه برگ عدلبندی پس از دخل و خرج روی کارت انبار یا دفاتر مربوطه (جهت اطلاع انباردار) به کاردکس تحویل می دهد.
  7. انباردار فسخ رسید انبار را به صورت زیر توزیع می نماید :

نسخه اول : حسابداری اجناس، نسخه دوم : به همراه گواهی تخلیه بار (عدل بندی و سایر مدارک) به همراه یک بگ فرم تأئید فنی (بند 4) تحویل بایگانی کاردکس

نسخه سوم و چهارم که مخصوص ضمیری و خرد قراردادها می باشد به همراه نسخه دیگر فرم تأئید فنی و مدارک اولیه (تقاضای خرید ، فاکتور و ...) تحویل مأمور خرید و یا آورنده کالا.

نسخه پنجم : جهت اطلاع متقاضی کالا (درخواست کننده خرید)....

...

خرید:

  1. تقاضای خرید توسط مدیریت طرح و نظارت یا مدیریت نصب توسط حوزه معاونت و برنامه ریزی و توسعه تائید و پس از آن به تائید معاون مالی و اداری و تدارکات می رسد و به بودجه ارسال می شود.
  2. برگ تقاضای کالا از واحدهای مختلف پس از تأیید روسای واحدها و ادارات مربوطه به تائید معاونت مالی و اداری و تدارکات رسیده به واحد حسابداری اجناس ارسال می گردد و در واحد مذکور بررسی می شود آیا کالا در انبار موجود می باشد یا خیر، در صورت وجود کالا در انبار مراحل صدور حواله و دریافت کالا از انبار طی می شود. لکن در صورت عدم وجود کالا در انبار تقاضای کالا به بودجه ارسال می شود.
  3. تقاضای خرید و فرمهای تقاضای کالا (که در انبار موجود نبوده) در واحد بودجه تامین اعتبار شده و به تدارکات و پس از آن به واحد خرید و قراردادها ارسال می گردد.
  4. معاملات بیش از 70 میلیون ریال به قسمت قرادادها و معاملات کمتر از 70 میلیون ریال به قسمت خرید ارجاع می شود.
  5. بررسی توسط قسمت قراردادها و کنترل کامل بودن مشخصات فنی کالا ، همچنین بررسی می شود کالای درخواست شده عام است یا خاص،که در صورت عام بودن مناقصه عمومی تشکیل می شود.
  6. در صورت عام بودن کالا و نیاز به انجام مناقصه عمومی قسمت قراردادها درخواست انتشار آگهی صادر که پس از تائید معاونت مالی و اداری به روابط عمومی ارسال می شود، روابط عمومی نیز اقدام به صدور سه نسخه رونوشت آگهی می نماید که یک نسخه آن را بایگانی می نماید و یک نسخه جهت درج در روزنامه به اداره ارشاد و نسخه دیگر به قسمت قراردادها ارسال می گردد.

7. قسمت قراردادها پس از دریافت رونوشت آگهی اقدام به تنظیم اسناد مناقصه شامل ...

...

این فایل شام کلیه فلو چارت های لازم برای یک پروژه حسابداری می باشد.


خرید آنلاین